Domů > Nezařazené > Jak Troll k příspěvku došel ….

Jak Troll k příspěvku došel ….

02.10.2011
Tak jsem dnes čirou náhodou narazil na jeden z příspěvků pojednávajícím o nabídce liquidů SandySmokers.
Dovolím si citovat:

Na opačné straně cenového spektra objevíme např. nabídku prodejce SandySmokers, který ve své inzerci tvrdí: „…zboží k prodeji, které bylo původně nakoupeno pro osobní účely“. Cena 90,- Kč za 10 ml DK a 210,- Kč za 30 ml balení je skutečně hodně dobrá a v ČR velmi málo vídána.
(Tři dny po zveřejnění příspěvku Ach ty ceny…, byla inzertní nabídka ze stránek stažena – pozn. blogu)

A úvaha pokračuje:

„Osobní účely“ prodejce – těžko posuzovat, zda se najde takový fanda, který si nakoupí přes 50 lahviček DK Dunhil po 10 ml pro osobní účely. A nabízet v inzerci přes 200 balení DK e-liquidů (10 ml a 30 ml) s tímto argumentem „osobních účelů“ je opravdu hodno kouzla pohádek Boženy Němcové nebo K.J.Erbena. Spíše je v něčem autor-prodejce podobný tomu z Gold Drive – velmi kvalitně své okolí houpe a nepotřebuje k tomu ani poníka.

Tak, to jsem ale divnej co? 😀

Sice nemusím nikomu nic vysvětlovat a Trollům to hlavně ani nemá smysl, ale i tak do toho jdu.
Světe div se, ale opravdu toto zboží bylo legálně a oficiálně vycleno jako „neobchodní povahy“, to znamená, „pro osobní účely“ . Takže i tak bylo nabízeno v sekci „soukromá inzerce“  kdysi na mém webu .
Co je na tom divného? DPH i clo bylo odvedeno, tak není nutno mít jakoukoli obavu 🙂
Domnívám se, že i pro osobní účely si můžu koupit třeba kamion a nikomu to nemusí být divné.
Nabídka byla stažena, protože jsem otevřel oficiální eshop. Rozhodně to nebylo v návaznosti na tento nebo jiný článek (ani nemohlo být, když jsem článek objevil až dnes 🙂  ) .

 

Jinak se celý post zabýval tím, jak je někde draho a jak levno. Nic nového pod sluncem, je to už takový etalon českého trhu, a to nejen v e-cigaretách a jejich příslušenství.

Ještě se vrátím k problematice zmíněné soukromé inzerce.
Po otevření oficiálního eshopu SandySmokers Vaping Shop, bylo zboží ze soukromé inzerce dodatečně zařazeno do obchodního, aby měli Trollové klidné spaní 🙂

Článek by mohl být přínosnější, kdyby se zajímal spíše o to detailnější problematiku prodeje liquidů v CZ a ne jen cenovou.
Stačí, když si vzpomenu na kauzu „hnusný Dunhill od Dekangu“, kde nikdo z prodejců nebyl schopen doložit čísla šarží, resp. nikdo z uživatelů, kteří měli „ten hnusnej“, protože prodejci vesměs liquid nakupují ve velkém balení a tento rozlévají.
Tím pádem není ani možné dosledovat, zda se opravdu jedná o original Dekang, jak je jimi deklarováno, protože lahvičky jsou neoriginální a originální nemají ani uzávěr.

Takže asi tak ……

Publikováno pomoci emailu.

Categories: Nezařazené Tags:
  1. Shimi
    02.10.2011 na 14:04 | #1

    njn, závist je svině:)
    a pokud můžu dodat něco za sebe, tak cena 90 a 210 je málo vídaná, ale ne nemožná, jde jen o to, kdo chce vydělat víc a kdo míň..je však s podivem, jak ti, kteří vydělávají víc brečí nad tím, jak je to nevýdělečné:)

  2. 02.10.2011 na 14:09 | #2

    @Shimi
    K cenám – pokud bych to chtěl dělat jako někteří prodejci, tak cenově na Dekangu by to šlo, ale proč nastřelit v podstatě prodělečné ceny a potom pomalu ale jistě zdražovat, jen aby jsem si užil svých 5 minut slávy 🙂

    Ono spousta lidí ani nečte, co který prodejce má jako přidanou hodnotu a jak má postavený zákaznický program 😉

    Ale co by taky člověk chtěl od Trolla že? 😀

  3. 02.10.2011 na 19:26 | #3

    Doplním pravé info přímo od prodejce Golden Drive (cituji):

    Onen pověstný koník je pověstný právě tím, že se pohybuje energií jezdce…tdy nemá žádné baterie, ba ani passthrrough…ale čím rychleji se na něm pohybuješ, tím rychleji fakt jedeš.

    Tím pádem doporučím, aby si pisatel lépe ověřil fakta, ze kterých je zřejmě, že prodejce nikoho nehoupe, ale houpat se musí každý sám (alespoň zatím 😀 ) .

  4. Martinek_07CZE
    03.10.2011 na 21:43 | #4

    Ja furt nechapal ktera bije,ale vzpomnel jsem si na jednoho „genia“ co ma blog o liquidech.Tak jsem se tam kouknul po hodne dlouhe dobe a uz mi bylo jasno…K tomu volo*i nema neni treba nic komentovat.Zasmal jsem se tomu a to bylo asi vse.Hlavne ze tam ma plno reklam na cinsky schop s cistyma liquidama a prichutema pochybne kvality.Prijde mi ze je to nejakej mladej kluk kterej jen kouka na ceny liquidu a vic ho nezajima…zakaznicky programy mu asi nic nerikaji…cao 😀

  5. Martinek_07CZE
    03.10.2011 na 21:44 | #5

    P.S.jen me stve ze se tam neda nic okomentovat.

Komentáře jsou uzavřeny.